„Optiniuose įvykiuose“ pristatomi vieni ankstyviausių menininkės filmų, kuriuose kasdienės aplinkos detalės manipuliuojant kino kamera virsta abstrakčiais motyvais, o autorė juose pirmiausia susitelkia į regos ir kino aparato veikimo studijas.
Programos sudarytojos: meno istorikė ir kuratorė Inesa Brašiškė ir MO muziejaus pagrindinė kuratorė Miglė Survilaitė
ĮSPĖJIMAS: filmuose naudojami intesyviai mirgantys vaizdai, kurie gali sukelti sveikatos sutrikdymus.
Dalelė
Parcelle
„Dalelėje“ pakaitomis, įvairiu ilgumu pasirodo spalvotos formos, o tarp jų įterpiamas tai spalvotas, tai baltas fonas. Filmas, sumontuotas pačioje kameroje, gali pasirodyti techniškai paprastas, tačiau jis įdomus konceptualiu požiūriu, mat tampa būdu tirti eksperimentinio kino klausimus: užuot simuliavus judančią tikrovę, filme išryškinama kinematografinio judėjimo percepcija.